החברה תשקיע בשלוש השנים הקרובות 30 מיליון שקל בהאצת הפעילות הדיגיטלית בתחום רכישת הרכב. היא תעשה זאת באמצעות שיווק הטכנולוגיה המתאימה אוטומטית בין הצרכן לרכב
חברת מימון ישיר תשקיע בשלוש השנים הקרובות 30 מיליון שקל בהאצת הפעילות הדיגיטלית בתחום רכישת הרכב. היא תעשה זאת באמצעות שיווק הטכנולוגיה CARWIZ, המתאימה אוטומטית בין הצרכן לרכב.האלגוריתם שפותח סורק את היצע כלי רכב הזמין בכל רגע נתון בסוכנויות רכב בפריסה ארצית ובונה פרופיל התאמת צרכים לכל משתמש. מיזם CARWIZ, ההמנוהל בידי גיא שטרן, הוא השירות הדיגיטלי הראשון המאפשר לצרכן לקבל גם הצעות טרייד־אין אונליין, ללא צורך להגיע עם הרכב לסוכנות.
להמשך קריאה באתר מעריב – לחצו כאן